Βελτιωμένη παρουσιάζεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τον δείκτη που καταρτίζει το Thomson Reuters σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης ανήλθε στις 77,6 μονάδες τον προηγούμενο μήνα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών ότι θα διαμορφωθεί στις 76,4 μονάδες. Τον Ιανουάριο, ο δείκτης διαμορφώθηκε στις 73,8 μονάδες.
Παρά τη βελτίωση του κλίματος, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές είναι πολλές και περιλαμβάνουν, μεταξύ των άλλων, την αύξηση της φορολογίας, την ανατίμηση της βενζίνης και την εντεινόμενη αβεβαιότητα σχετικά με τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας.