Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Datamedia στο α' τρίμηνο του 2003 υποχώρησαν 11,81% στα 6.021,0 χιλ. ευρώ, έναντι 6.826,7 χιλ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2002, και της μητρικής εταιρείας μειώθηκαν 39,29% στα 2.077,3 χιλ. ευρώ. Το μικτό περιθώριο κέρδους σε ενοποιημένη βάση αυξήθηκε από 38,40% σε 40,86%, ενώ σε εταιρικό επίπεδο μειώθηκε από 24,46% σε 17,91%.
Τα καθαρά ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων και μετά από τα δικαιώματα μειοψηφίας, ανήλθαν σε 76,2 χιλ. ευρώ κέρδη, έναντι 209,4 χιλ. ευρώ ζημίας, ενώ της μητρικής σε 84,2 χιλ. ευρώ ζημία, από ζημία 272,5 χιλ. ευρώ πέρυσι.
Η μείωση των ζημιών σε σχέση με την προηγούμενη χρήση οφείλεται κυρίως στη μείωση των λειτουργικών εξόδων τόσο της μητρικής όσο και των εταιρειών του Ομίλου. Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά έξοδα σε ενοποιημένη βάση υποχώρησαν σε 2.293,7 χιλ. ευρώ, έναντι 3.248,2 χιλ. ευρώ του α' τριμήνου του 2002, και της μητρικής μειώθηκαν σε 960,8 χιλ. ευρώ, έναντι 1.188,5 χιλ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι η διοίκηση της εταιρείας ρευστοποιεί συμμετοχές με τις οποίες δεν επιτεύχθηκαν συνέργειες, με στόχο την περαιτέρω μείωση του τραπεζικού δανεισμού.