Ανθηση της ευρωπαϊκής αγοράς περιεχομένου για κινητά

Τετάρτη, 04 Ιουνίου 2003 15:14

Σε μελέτη της ολλανδικής εταιρείας ερευνών και ανάπτυξης επιχειρήσεων Φαν Ντούσελντορπ http://www.vandusseldorp.com/publications/contentb.asp γίνεται η πρόβλεψη ότι η αγορά περιεχομένου για κινητά τηλέφωνα στην Ευρώπη θα επεκταθεί δύο φορές περισσότερο από ότι η αγορά περιεχομένου για το Διαδίκτυο.

Ο βασικός λόγος για τους διαφορετικούς ρυθμούς ανάπτυξης σχετίζεται με το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές είναι περισσότερο έτοιμοι να πληρώσουν για υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας, από ότι για υπηρεσίες Διαδικτύου. Η επιλογή και η ευκολία της χρήσης των μεθόδων πληρωμής της κινητής τηλεφωνίας βοηθούν επίσης στην ενίσχυση αυτής της τάσης. Σύμφωνα με τη μελέτη, το μοντέλο παροχής επιπρόσθετων υπηρεσιών με ξεχωριστό τιμολόγιο (pay per view) στο Διαδίκτυο, μπορεί να επιτύχει μόνο σε ζώνες αποκλειστικού περιεχομένου, όπως τα διαδραστικά πακέτα για ον-λάιν ραντεβού, για βιντεοταινίες κατά παραγγελία και για μεταφορτώσεις μουσικής.

Πηγή: AΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα