Κώδικας δεοντολογίας για πωλήσεις μέσω Ιντερνετ

Παρασκευή, 27 Ιουνίου 2003 14:42

Στο τελικό στάδιο πριν την εφαρμογή του βρίσκεται ο Κώδικας Δεοντολογίας για την προώθηση και τις πωλήσεις μέσω Ιντερνετ, προϊόντων που αφορούν την υγεία του καταναλωτή (τρόφιμα-ποτά-συμπληρώματα διατροφής-φάρμακα και καλλυντικά), που καταρτίστηκε στο πλαίσιο του e-business forum με πρωτοβουλία του Εθνικού Δίκτυου Ερευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) και της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Ο κώδικας αφορά στον τρόπο που παρουσιάζονται οι πληροφορίες από τις επιχειρήσεις προς τους καταναλωτές, τη δυνατότητα διαφωνίας του καταναλωτή στη σύμβαση που προτείνεται, τις οδηγίες χρήσης και ασφάλειας, την πολιτική επιστροφών και όλες τις προϋποθέσεις των νόμων που πρέπει να τηρούν οι επιχειρήσεις στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της εξυπηρέτησης του πολίτη-καταναλωτή.

Πηγή: ΑΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα