ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ : Ορκωμοσία Διοικητού και Υποδιοικητού της Τράπεζας της Ελλάδος

Τρίτη, 24 Ιουνίου 2008 00:00
Ορκίσθηκαν σήμερα, Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008 και ώρα 13.30, ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια και παρουσία του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γεωργίου Αλογοσκούφη, ο κ. Γεώργιος Α. Προβόπουλος ως Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και η κα Ελένη Λουρή-Δενδρινού ως Υποδιοικητής. Μετά τη σημερινή ορκωμοσία, η Διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος έχει ως εξής: - Γεώργιος Α. Προβόπουλος, Διοικητής - Παναγιώτης Α. Θωμόπουλος, Υποδιοικητής - Ελένη Λουρή-Δενδρινού, Υποδιοικητής


Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΕΛΛ



Σχολιασμένα