Εγνατία Τράπεζα: Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου

Δευτέρα, 07 Ιουλίου 2003 13:45

Ένα νέο εναλλακτικό δίκτυο παροχής τραπεζικών υπηρεσιών, το EgnatiaLine, ανέπτυξε και προσφέρει στους πελάτες - συνεργάτες της η Εγνατία Τράπεζα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εγνατίας, οι υπηρεσίες του EgnatiaLine προσφέρονται 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο μέσω φυσικών εκπροσώπων (agents) και μέσω της πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα τεχνολογίας αναγνώρισης φωνής (Voice Banking).

Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν, καλώντας στο 801-111-8-111 (από σταθερό τηλέφωνο) ή 210 9304 811 (από κινητό τηλέφωνο), να διενεργούν τηλεφωνικά τραπεζικές συναλλαγές, να ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Τράπεζας και να κάνουν αιτήσεις για προϊόντα και υπηρεσίες της Εγνατίας.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα