Η τεχνολογία στην υπηρεσία του τουρίστα

Νέο portal από την Choose Media και συνεργασία με τη «Ν»
Τρίτη, 22 Ιουλίου 2003 11:00
UPD:12:34

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ στην υπηρεσία του... τουρίστα. Το σλόγκαν αυτό ταιριάζει απόλυτα στο νέο τουριστικό portal που έχει δημιουργηθεί, το «ChooseGreece.com» και το οποίο προσφέρει υψηλού επίπεδου υπηρεσίες στους επισκέπτες της χώρας μας και όχι μόνο από το εξωτερικό.

Μιλώντας στη «Ν», ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Choose Media, Λ. Μπαμπάνης, υποστηρίζει ότι στα πρόσφατα γεγονότα που «χτύπησαν» και τον ελληνικό τουρισμό το «ChooseGreece.com» ακολούθησε «στρατηγική» αντεπίθεσης, προβάλλοντας την Ελλάδα κατά τη διάρκεια του πολέμου.

Ο κ. Λ. Μπαμπάνης, γ.δ. της Choose Media.

Η πολιτεία και οι κρατικοί μηχανισμοί έχουν κινητοποιηθεί, όμως, σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Λ. Μπαμπάνη, χρειάζεται συντονισμός και μακροχρόνιος προγραμματισμός για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Η συνέντευξη του κ. Λ. Μπαμπάνη στη «Ν» είναι η εξής:

- Πώς «γεννήθηκε» το τουριστικό portal «ChooseGreece.com»;

«Το ChooseGreece.com είναι αποτέλεσμα μίας μακρόχρονης προσπάθειας που έχει ξεκινήσει, (έστω και σε πιο πρώιμο στάδιο), εδώ και ένα έτος με την Παγκόσμια Καμπάνια Τουρισμού στο CNN, για το καλοκαίρι του 2002.

Επειτα από μία προσεκτική έρευνα και αξιολόγηση των μεγαλύτερων μέσων ενημέρωσης του εξωτερικού, φέτος, για το 2003, προχωράμε με μία ακόμη μεγαλύτερη εκστρατεία, σε περισσότερα μέσα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».

- Πιστεύετε ότι ο τουρισμός έχει τύχει της κατάλληλης αντιμετώπισης από την πολιτεία, κυρίως μετά τα τελευταία γεγονότα που τον «χτύπησαν»;

«Είναι γνωστό ότι η τουριστική αγορά της χώρας μας αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια μειωμένη κίνηση, όχι μόνο από την εγχώρια αγορά αλλά και από εισερχόμενους ξένους επισκέπτες.

Η πολιτεία και οι κρατικοί μηχανισμοί έχουν κινητοποιηθεί και προσπαθούν να αναβιώσουν την οικονομία μας στον τουρισμό, χωρίς όμως αυτό να είναι ένα εύκολο έργο. Σαφώς χρειάζεται συντονισμός, μακροχρόνιος προγραμματισμός αλλά και μεγαλύτερη κινητοποίηση από όλους μας, πολίτες, ιδιοκτήτες, ιδιωτικοί φορείς και πρωταρχικά από την πλευρά της πολιτείας, για να επιτύχουμε όλοι μαζί μία ελκυστικότερη συνολική εικόνα για την Ελλάδα.

Σημαντικό σημείο που πρέπει να τονίσουμε είναι η προετοιμασία και η οργάνωση επικοινωνιακών προγραμμάτων στο εξωτερικό, για τον ελληνικό τουρισμό, για την περίοδο διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων 'Αθήνα 2004', για το οποίο θέμα όμως η πολιτεία θα έπρεπε σαφώς να είχε κινητοποιηθεί πιο δυναμικά και όχι την τελευταία στιγμή.

Σε σχέση με τα τελευταία δυσμενή γεγονότα που απασχολούν την παγκόσμια γνώμη και αξίζει να αναφερθεί ότι έχουν αρνητικά αποτελέσματα σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα, η Choose Media ακολουθεί στρατηγική αντεπίθεσης.

Ενα από τα παραδείγματα αυτής της στρατηγικής μας είναι κατά την περίοδο του πολέμου στο Ιράκ, και με τη φιλοσοφία ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση, ότι τοποθετήσαμε μία γιγαντοαφίσα διαστάσεων 50 τ.μ. στον κεντρικό σταθμό του Μονάχου της Γερμανίας για το Σύλλογο Ξενοδόχων Ρεθύμνου, καλώντας τους Γερμανούς επισκέπτες για διακοπές στην Ελλάδα».

- Ποια είναι τα επιχειρηματικά σας σχέδια; Πώς θα αντιμετωπίζατε μια ενδεχόμενη συνεργασία σας με τον Τύπο;

«H Choose Media S.A., αποσκοπώντας στην προώθηση και κατ' επέκταση στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού με διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες, η εταιρεία ερευνά συνεχώς τον κλάδο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

Στην αναζήτηση του κατάλληλου συνεργάτη με συμπληρωματικά χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικά σημεία για την προσέγγιση της ελληνικής αγοράς, κατάλληλη κρίθηκε η συνεργασία με τη Ναυτεμπορική.

Η συνεργασία της Choose Media S.A. με τη Ναυτεμπορική μπορεί να προσδώσει λοιπόν στην πρώτη: αναγνώριση, brand awareness, αξιοπιστία, κύρος, κάλυψη στην Ελλάδα (έντυπο + Internet).

Τα μελλοντικά επιχειρηματικά μας σχέδια είναι η συνεχής προώθηση της Ελλάδας στην Ευρώπη, όπως και έχει υλοποιηθεί και είναι σε εξέλιξη με την καμπάνια μας για 2 συνεχή έτη με το ChooseGreece.com, αλλά και η στόχευσή μας στα νέα 10 μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όπως λόγου χάρη είναι η Εσθονία, η Πολωνία, Ουγγαρία, Λιθουανία κ.λπ.

Σαφώς οι επικοινωνιακές κινήσεις μας θα συνεχίσουν να υφίστανται για τις χώρες της Αμερικής, Ασίας, χωρίς όμως να αποτελούν την κύρια στόχευσή μας».

- Ποιο είναι το αντικείμενο της «Choose Media S.A.»;

«Η Choose Media αποτελεί μία νεοσύστατη εταιρεία επικοινωνίας και παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για την μελέτη, οργάνωση και υλοποίηση εξειδικευμένων υπηρεσιών προβολής και προγραμμάτων κυρίως στο εξωτερικό.

Αποτελεί επίσημο αντιπρόσωπο της εταιρείας Z Media Group Inc. για την πώληση και διάθεση της σειράς προϊόντων Z CARD με αριθμό πιστοποίησης πατέντας για την Ελλάδα 0602090.

Η εταιρεία αποτελεί επίσης αποκλειστικό αντιπρόσωπο των Γερμανικών Σιδηροδρόμων - Deutsche Eisenbahn-Reklame στην Ελλάδα για θέματα που αφορούν: πώληση διαφημιστικού χώρου σε σιδηροδρομικούς σταθμούς (γιγαντοαφίσες, information kiosks κ.λπ.), διάθεση υπηρεσιών διαφήμισης μέσω event promotion και προβολή μέσω Internet από τον επίσημο δικτυακό τόπο των Γερμανικών Σιδηροδρόμων.

Η Choose Media έχει αναπτύξει το δικτυακό κόμβο Choose Greece.com, με στόχο την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών σε ελληνικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να προβάλλονται σε μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού.

Σημαντική δραστηριότητα της εταιρείας είναι η συνεχής ανάπτυξη και θεμελίωση συνεργασιών με μέσα ενημέρωσης και διαφήμισης εκτός Ελλάδος, για τη μεγαλύτερη δυνατή στοχοποίηση και τοποθέτηση σε χώρες και ομάδες ενδιαφέροντος του εξωτερικού.

Αναφέρουμε τα μέσα και Media Partners: CNN.com, CNN Traveller Magazine, BusinessWeek Magazine & Website, Abenteuer Und Reisen, ABCnews.com κ.λπ.».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα