ΚΡΙ-ΚΡΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΒΕΕ : Οικονομικά αποτελέσματα εννιάμηνο 2012

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012 09:14

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εννιαμήνου 2012. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 49.901 χιλ. έναντι € 41.447 χιλ. το εννιάμηνο 2011, ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:

- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε € 9.808 χιλ έναντι € 7.542 χιλ. το εννιάμηνο 2011.

- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 7.883  χιλ., έναντι € 5.211 χιλ. το εννιάμηνο 2011.

- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 6.730 χιλ., έναντι € 4.316 χιλ. της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.

Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ ανήλθε σε € 48.798 χιλ.  έναντι
€ 40.425 χιλ. το εννιάμηνο 2011 (αύξηση 20,7%). Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των € 7.336 χιλ., από € 5.747 χιλ. το εννιάμηνο 2011 (αύξηση 27,6%), επηρεασμένα ωστόσο από απομειώσεις στην αξία των συνδεδεμένων εταιρειών.

Στον τομέα του παγωτού, οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά +6,4%, διαμορφούμενες σε € 23.491 χιλ., από € 22.081 χιλ. το εννιάμηνο 2011. Στο αποτέλεσμα αυτό, καθοριστικός ήταν ο ρόλος του καιρού κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, παράλληλα με την προσπάθεια μας για ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας μας και την αξιοποίηση της ελληνικής προέλευσης των προϊόντων μας.

Στον τομέα των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση +36,9% και διαμορφώθηκαν σε € 26.291 χιλ έναντι € 19.200 χιλ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η έναρξη νέων  συνεργασιών για την παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και η προώθηση των πωλήσεων με «προσφορές» προς τον καταναλωτή, με αποτέλεσμα να πετύχουμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου μας στην εγχώρια αγορά. Παράλληλα, καταβάλλουμε συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών μας στις χώρες που ήδη δραστηριοποιούμαστε, όπως Γερμανία, Δανία, Ιταλία, Ιράκ και στα Βαλκάνια, καθώς και για την είσοδο μας σε νέες αγορές, αξιοποιώντας τη ζήτηση για αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι. Τέλος, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 18,3% των συνολικών πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση  +16,3%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα