Την πρόβλεψή της για τα κέρδη ολόκληρης της χρήσης, διατηρεί η εταιρεία Henkel KGaA, η οποία παράγει τις βαφές μαλλιών Schwarzkopf και το απορρυπαντικό Persil, μετά την αύξηση κατά 11% των καθαρών της κερδών, αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους.
Οπως μετέδωσε το Bloomberg News, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν στα 127 εκατ. ευρώ (142,7 εκατ. δολ.) από 114 εκατ. ευρώ, που ήταν την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν, ότι η Henkel θα είχε κέρδη ύψους 120 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της, μειώθηκαν σε ποσοστό 4,4%, φθάνοντας στα 2,38 δισ. ευρώ.
«Περιμένουμε οι αγορές να γνωρίσουν χαμηλότερη ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους», ανέφερε ο επικεφαλής της εταιρείας, Ulrich Lehner σε γραπτή του δήλωση.
Τον Μάϊο, η Henkel είχε προβλέψει αύξηση των πωλήσεων κατά 4%, η οποία όμως επηρεάστηκε από την άνοδο του ευρώ έναντι του δολαρίου των ΗΠΑ.
Η εταιρεία, που εδρεύει στο Ντύσσελντορφ της Γερμανίας, υποφέρει από τη χαμηλή αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και από την άνοδο του ευρώ, η οποία μειώνει την αξία των εσόδων της στις ΗΠΑ. Σημειώνεται, ότι η Henkel μειώνει το προσωπικό της και το κόστος λειτουργίας κατά 50 εκατ. ευρώ φέτος, προκειμένου να αντιμετωπίσει την κατάσταση που έχει προκληθεί.
Τα λειτουργικά της έσοδα, αναφέρεται στην ανακοίνωση, εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά περίπου 9% φέτος. Ο οικονομικός της διεθυντής, Jochen Krautter ανακοίνωσε τον Μάϊο ότι τα καθαρά κέρδη της Henkel μειώνονται κατά 1,5 εκατ. ευρώ για κάθε σεντ που το δολάριο υποτιμάται έναντι του ευρώ.
Περίπου το 14% των εσόδων της Henkel, προήλθε πέρυσι από τις πωλήσεις της στη Βόρειο Αμερική, ενώ η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις εκτός Γερμανίας, η οποία μπήκε στη δεύτερη περίοδο ύφεσης από το 2001 φέτος. Σημειώνεται ότι στη Γερμανία, η εταιρεία πραγματοποιεί περίπου το 1/5 των συνολικών της πωλήσεων.