Μέχρι και 16,6% είναι οι αυξήσεις στις τιμές χονδρικής που πρότειναν προς τους λιανοπωλητές οι βιομηχανίες από την αρχή του χρόνου, επισήμαναν οι εκπρόσωποι του Πανελλήνιου Συνδέσμου Παντοπωλών σε σημερινή συνέντευξη Τύπου αναφέροντας ότι και από την πλευρά τους θα ακολουθήσουν την τάση της αγοράς για πάγωμα τιμών το προσεχές τετράμηνο.
Ωστόσο, εκτιμούν ότι το θέμα του παγώματος ξεκίνησε ως επιχειρηματική πρακτική ανέξοδης διαφήμισης, ενώ τα αποτελέσματά της αφορούν την ενίσχυση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των μεγάλων Ομίλων έναντι των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Ο κλάδος εκτιμά ότι το μέτρο του παγώματος στοχεύει στην αναδιανομή των μεριδίων αγοράς, και απώτερος στόχος των μεγάλων αλυσίδων είναι να επέλθουν αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων και στις εργασιακές σχέσεις.
Τέλος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Λεωνίδας Καρίγιαννης τόνισε ότι οι πολυεθνικές πωλούν στις ελληνικές επιχειρήσεις 20-60% ακριβότερα τα προϊόντα τους σε σχέση με τις αντίστοιχες λιανεμπορικές επιχειρήσεις στην Ε.Ε.