Στην τελική ευθεία της εισόδου της στο Χρηματιστήριο Αθηνών βρίσκεται η Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα Α.Ε. (ΕΤΑ).
Σε κεντρικό ξενοδοχείο, παρουσιάστηκε και η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, παρόντος και του υπουργού Ανάπτυξης ¶κη Τσοχατζόπουλου ο οποίος αναφερόμενος στην επικείμενη εισαγωγή της ΕΤΑ στο ΧΑ, ζήτησε τη στήριξη της πρωτοβουλίας εισαγωγής της.
Στην παρουσίαση συμμετείχαν, εκτός από τη διοίκηση της ΕΤΑ, και οι εκπρόσωποι της διαφημιστικής εταιρείας Leo Bernet η οποία ανέλαβε κατόπιν διαγωνισμού, τη διοργάνωση της καμπάνιας.
Η κατάθεση του σχετικού φακέλου στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προγραμματίζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, για τις 15 Οκτωβρίου.
Η διαφημιστική καμπάνια για την εισαγωγή θα ξεκινήσει στις 20 του μηνός και θα αποτελείται από επτά τηλεοπτικά σποτ, καταχωρήσεις στον Τύπο (εφημερίδες και περιοδικά), ενώ θα συνοδεύεται και από υπαίθρια διαφήμιση.
«Η ΕΤΑ δίνει στο έργο του ΕΟΤ νέα αξία» είναι το κύριο σλόγκαν της καμπάνιας. Η καμπάνια στηρίζεται στις μαρτυρίες των ίδιων των ανθρώπων της τουριστικής αγοράς, καθώς στα τηλεοπτικά σπότ μιλούν επιχειρηματίες, οι οποίοι έχουν αναλάβει κατόπιν διαγωνισμών τη διαχείριση των οργανωμένων Ακτών, των Μαρινών, των «Ξενία», του Καζίνου Πάρνηθας και άλλων τουριστικών υποδομών.
Το συνολικό κόστος της διαφημιστικής δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 2 εκατ. ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η προηγούμενη διαφημιστική καμπάνια.