Ενας στους τρεις δηλώνει απώλεια εισοδήματος

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2003 17:00

Αναποφάσιστοι και συγκρατημένοι είναι οι Ελληνες καταναλωτές. Σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα της εταιρείας GfK Market Analysis, που διεξήχθη τον Σεπτέμβριο σε δείγμα 1.250 ατόμων, ήταν δύσκολο το πρώτο εξάμηνο του έτους, με κύριο χαρακτηριστικό τη στασιμότητα του εισοδήματος.

Το 47% των καταναλωτών δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών το εισόδημά τους παρέμεινε σταθερό, ενώ ο ένας στους τρεις δήλωσε απώλεια εισοδήματος.

Επομένως, σύμφωνα με την έρευνα, δεν είναι σε θέση να προγραμματίσουν μακροχρόνιες αγορές.

Οσον αφορά τις αγοραστικές προθέσεις στο χώρο του non-food (ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη), η έρευνα καταδεικνύει «πρωταθλητές» τους υπολογιστές, DVD, Home Cinema και Video Camera, δηλαδή τις κατηγορίες που αυτή την εποχή κατευθύνουν την αύξηση της αγοραστικής ζήτησης.

Η ανάλυση του δημογραφικού προφίλ των μελλοντικών καταναλωτών των κατηγοριών αυτών δείχνει ένα κοινό κυρίως ανδρικό, ειδικά στα Home Cinema (62%) και στις ψηφιακές κάμερες (63%) και σαφέστατα νεανικό, κυρίως 23-34 ετών.

Η ανάλυση των περιοχών καταδεικνύει ότι εκτός από την Αθήνα, που είναι το σύνηθες πεδίο ανταγωνισμού, οι αστικές περιοχές είναι εκείνες που θα οδηγήσουν τη ζήτηση, ενώ από τις κοινωνικές ομάδες η ανώτερη παραχωρεί τη θέση της στη μεσαία μόνο σε εκείνες τις κατηγορίες όπου ήδη έχει υπάρξει αγορά προϊόντων τα προηγούμενα δύο χρόνια.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα