Συμφωνία για την ίδρυση κοινοπραξίας σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές υπέγραψαν ο διεθνής όμιλος επιχειρήσεων Unilever και ο επίσης διεθνής όμιλος επιχειρήσεων Pepsico, όπως γνωστοποίησε με επιστολή της προς το Χ.Α. η Ελαΐς Α.Ε, θυγατρική της Unilever.
Στην κοινοπραξία αυτή, με την επωνυμία Pepsi – Lipton International, η Unilever θα εισφέρει την τεχνογνωσία που διαθέτει για την παραγωγή του “Lipton Ice Tea”, καθώς και τη χρήση των σημάτων των προϊόντων αυτών, η δε Pepsico τις μεγάλες της δυνατότητες στην εμφιάλωση των προϊόντων αυτών και την πρόσβασή της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό μέσω του ισχυρού και εκτεταμένου δικτύου διανομής που διαθέτει στην αγορά των αναψυκτικών.
Στρατηγικός στόχος της νέας κοινοπραξίας, η οποία θα δραστηριοποιηθεί διεθνώς σε επιλεγμένες αγορές από 1 Ιανουαρίου 2004 είναι, τόσο η ενδυνάμωση της θέσης του 'Lipton Ice Tea' στις αγορές που ήδη κυκλοφορεί, όσο και η διείσδυση των προϊόντων αυτών σε παρθένες αγορές, στις οποίες όμως η παρουσία της Pepsico είναι σημαντική και κυρίαρχη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ελαΐς, η νέα αυτή επιχειρηματική κίνηση της Unilever και η συνακόλουθη ένταξη και στην Ελλάδα από 1.1.2004 των προϊόντων 'Lipton Ice Tea' (έτοιμο για κατανάλωση κρύο τσάϊ) στο νέο επιχειρηματικό σχήμα, έχει ως αποτέλεσμα από της ως άνω ημερομηνίας (1.1.2004) η ευθύνη της δραστηριότητας του 'Lipton Ice Tea' να περιέλθει στην νέα κοινοπραξία Pepsi Lipton Internationtal.
Η παραγωγή και διανομή του 'Lipton Ice Tea' στην ελληνική αγορά θα γίνεται από την παραπάνω ημερομηνία από την Pepsico Hβη ABE για λογαριασμό της Pepsi Lipton International. Κατά το προηγούμενο έτος το εν λόγω προϊόν αντιπροσώπευε περίπου το 2% του συνολικού κύκλου εργασιών της Ελαΐς.