Κατά 5,4% αυξήθηκαν οι οργανικές πωλήσεις της Nestlé στο εννεάμηνο του 2003, χάρη στο ζεστό καλοκαίρι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το οποίο ενίσχυσε τη ζήτηση για νερό, ποτά και παγωτά.
Οι πραγματικές ωστόσο πωλήσεις της εταιρείας υποχώρησαν 2,4% λόγω των αλλαγών στις ισοτιμίες των νομισμάτων. Η Nestlé πάντως, παρά τα προβλήματα εξαιτίας του ισχυρού ελβετικού φράγκου, παραμένει αισιόδοξη ότι θα επιτύχει τους στόχους που έχουν τεθεί για το σύνολο του έτους(δηλ. οργανική ανάπτυξη 5-6%).
Σημαντική ήταν η απόδοση της Nestlé Waters της οποίας η οργανική ανάπτυξη διαμορφώθηκε στο 10,9%. Η πραγματική ανάπτυξη στο συγκεκριμένο τομέα ενισχύθηκε κατά 5,7%.
Ο ζεστός καιρός μπορεί να συνέβαλε στην άνοδο των πωλήσεων των ποτών, όμως οι πωλήσεις στις σοκολάτες και τα άλλα γλυκίσματα της Nestlé «έλιωσαν» από τη ζέστη, με την πραγματική ανάπτυξη του τομέα να συρρικνώνεται κατά 4,1%.