Στην εφημερίδα των Ε.Κ. η πρόσκληση για το μετρό Θεσ/νικης

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2003 18:06

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τον διαγωνισμό που αφορά την «μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης», εστάλη σήμερα προς δημοσίευση στην Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

Ο διεθνής διαγωνισμός πραγματοποιείται με το σύστημα της κλειστής διαδικασίας, όπου σε πρώτη φάση και έως τις 8 Μαρτίου 2004, καλούνται οι εταιρείες να υποβάλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για προεπιλογή.

Σε δεύτερη φάση, όσες από αυτές προεπιλεγούν, μπορούν να υποβάλουν τεχνική και οικονομική προσφορά για την ανάδειξη του αναδόχου.

Το μετρό αποτελείται από μία γραμμή υπογείου μήκους 9,6 χλμ, η οποία διέρχεται κάτω από κύριους οδικούς άξονες και κεντρικά σημεία της πόλης με 14 σταθμούς.

Η γραμμή ξεκινάει από την δυτική πλευρά της πόλης και ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Ν. Εγνατία, Δελφών, Σόλωνος και Παπαδάκη, προτού φτάσει τον τερματικό Σταθμό «Παπαναστασίου».

Ο συνολικός ενδεικτικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 800 εκ. ευρώ, ενώ ο ακριβής προσδιορισμός του προϋπολογισμού θα γίνει όταν εκδοθούν τα Τεύχη Δημοπράτησης της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού.

Η διάνοιξη της σήραγγας θα γίνει σχεδόν στο σύνολο του μήκους με διατρητικά μηχανήματα και εκτός από τους 14 σταθμούς περιλαμβάνει τα απαραίτητα φρέατα, ένα αμαξοστάσιο, το κτίριο διοίκησης, καθώς και όλα τα αναγκαία ηλεκτρομηχανολογικά και σιδηροδρομικά συστήματα.

Το σύστημα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξυπηρετήσει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση, και οι συρμοί θα κυκλοφορούν από τις 5:30 το πρωί έως και 12:00 το βράδυ .

Το μήκος κάθε συρμού θα είναι 58 μέτρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα είναι 80 χιλ/ώρα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα