ΣΤΟN ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ και την ανάπτυξη ειδικής εφαρμογής, με στόχο την καλύτερη και πρωτοποριακή εξυπηρέτηση του πελάτη, προχώρησαν από κοινού OTEnet και Cosmote. Ετσι, οι πελάτες της Cosmokarta, μπορούν πλέον να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας τους, μέσα από το ΟΤΕnet Shop, το ηλεκτρονικό κατάστημα της OTEnet.
Μιλώντας σχετικά, ο γενικός διευθυντής των καταναλωτικών προϊόντων της OTEnet, Π. Σαραντόπουλος, ανέφερε ότι «Η νέα αυτή εφαρμογή εντάσσεται στην επέκταση των υηπηρεσιών του OTEnet Shop. Πρόκειται, για μία νέα υπηρεσία που προωθεί τη σύγκλιση της κινητής τηλεφωνίας με το Internet, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική των δύο εταιρειών, για την αξιοποίηση αυτής της σύγκλισης».
Ο γενικός διευθυντής εμπορικών θεμάτων της Cosmote, είπε σχετικά : «Η δυνατότητα ηλεκτρονικής ανανέωσης του χρόνου ομιλίας της Cosmokarta, από την OTEnet, αποτελεί μία ακόμη πρωτοποριακή υπηρεσία, στο πλαίσιο των συνεργασιών που ανατπτύσσονται μεταξύ των εταιρειών του ομίλου ΟΤΕ. Η συνεργασία αυτή παρέχει στους πελάτες της Cosmokarta με πρόσβαση στο Internet, άμεση εξυπηρέτηση, ακόμη και εκτός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων».