Ζημιογόνο ήταν το 2001 για την αυτοκινητοβιομηχανία DaimlerChrysler.
Οι καθαρές ζημίες του γερμανο-αμερικανικού ομίλου ανήλθαν σε 662 εκ. ευρώ, καθώς η DaimlerChrysler υποχρεώθηκε να αναλάβει έκτακτες δαπάνες 2,7 δισ. ευρώ σχετιζόμενες με αναδιάρθρωση στον όμιλο Chrysler, στη Freightliner και την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Mitsubishi Motors.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν πέρυσι σε 1,3 δισ. ευρώ, έναντι 5,2 δισ. ευρώ το 2000. Τα έσοδα ανήλθαν στο 2001 σε 152,8 δισ. ευρώ, έναντι 162,3 δισ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.
Η μονάδα της Mercedes-Benz ήταν κερδοφόρα: Τα περυσινά λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,96 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα σε 47,7 δισ. ευρώ.
Αντιθέτως, ζημιογόνος ήταν ο όμιλος Chrysler, αν και οι ζημίες ήταν μικρότερες των προσδοκώμενων (2,183 δισ. ευρώ). Τα έσοδα του ομίλου Chrysler ανήλθαν πέρυσι σε 63,5 δισ. ευρώ.
Στην ανακοίνωσή της, η DaimlerChrysler εμμένει στην πρόβλεψη της ότι τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου στο 2002 -εξαιρουμένων εκτάκτων αποτελεσμάτων- θα είναι υπερδιπλάσια των περυσινών. Ο διευθύνων σύμβουλος της DaimlerChrysler, Γιούργκεν Σρεμπ, αν και τόνισε ότι «κανείς δεν είναι σε θέση να προβλέψει πως θα αναπτυχθούν οι αγορές φέτος», παραμένει πεπεισμένος ότι τα σχέδια αναδιάρθρωσης του ομίλου θα αποδώσουν μέσα στο 2002, αλλά αργότερα του προβλεπόμενου.