Μειωμένα κατά 78% εμφανίστηκαν τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας Sato για τη χρήση του 2001, σε ενοποιημένο επίπεδο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ενώ ενίσχυση παρουσιάζει για τη χρήση αυτή το μερίδιο αγοράς.
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της εταιρείας σε ενοποιημένη βάση ανήλθαν στα 26,57 δισ. δρχ. (78,0 εκατ. ευρώ) το 2001, έναντι 18,952 δισ. δρχ. (55,6 εκατ. ευρώ) στην χρήση 2000. Η αύξηση αυτή των μεγεθών, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, είναι αποτέλεσμα των κινήσεων ανάπτυξης και επέκτασης που πραγματοποίησε η εταιρεία στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω εξαγορών, Grammer, είτε κινήσεων στο χώρο του οικιακού επίπλου (ανάπτυξη δικτύου Bo Concept Πολωνίας, Bo Concept Ελλάδας, Divani & Divani).
Κατά τη χρήση του 2001 τα κέρδη Ebitda διαμορφώθηκαν στα 2,101 δισ. δρχ. (6,165 εκατ. ευρώ) έναντι 2,74 δισ. δρχ. (8,031 εκατ. ευρώ) της χρήσης 2000 και τα λειτουργικά κέρδη σε ενοποιημένη βάση αντίστοιχα στα 792 εκατ. δρχ. (2,3 εκατ. ευρώ) έναντι 1,4 δισ. δρχ. (4,1 εκατ. ευρώ).
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 308,3 εκατ. δρχ. (905 χιλ. ευρώ) έναντι 1,42 δις. δρχ. (4,165 εκατ. ευρώ) της χρήσης 2000, εμφανίζοντας μείωση κατά 78%. Η κερδοφορία στην χρήση 2001 επηρεάσθηκε κυρίως από την ύφεση που παρουσιάζει η γερμανική αγορά ως συνέπεια της διεθνούς συγκυρίας και την επίδραση που αυτή έχει στα αποτελέσματα της θυγατρικής Grammer.
Αναφορικά με τα μεγέθη της μητρικής, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 13,96 δισ. δρχ. (40,1 εκατ. ευρώ) έναντι 13,43 δισ. δρχ. (39,4 εκατ. ευρώ) στην χρήση 2000 σημειώνοντας αύξηση 4%.
Παράλληλα τα κέρδη Ebitda εμφανίστηκαν μειωμένα κατά 40% και ανήλθαν στα 1,57 δισ. δρχ. (4,6 εκατ. ευρώ) έναντι 2,64 δισ. δρχ. (7,8 εκατ. ευρώ) και τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν αντίστοιχα στα 828 εκατ. δρχ. (2,4 εκατ. ευρώ) έναντι 1,6 δισ. δρχ. (4,7 εκατ. ευρώ) σημειώνοντας πτώση κατά 48%.
Τα κέρδη προ φόρων κατέγραψαν σημαντική πτώση 88% και ανήλθαν στα 157 εκατ. δρχ. (460 χιλ. ευρώ) έναντι 1,37 δισ. δρχ. (4,0 εκατ. ευρώ) του 2000.
Η κάμψη αυτή στη κερδοφορία οφείλεται κατά κύριο λόγο στην μείωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους από 50,4% στα 45,5% λόγω πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κυρίως σε διαγωνισμούς του δημοσίου οι οποίοι δεν επιτρέπουν σημαντικό περιθώριο μεικτού κέρδους.