Η Τράπεζα Κύπρου και η Info - Quest ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας για την υλοποίηση του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πελατείας (Customer Relationship Management-CRM) της τράπεζας, που περιλαμβάνει τη Διαχείριση Σχέσεων Πελατών, την Εξυπηρέτηση Πελατών και την Οργάνωση Διαδικασιών Πωλήσεων και Marketing.
Το σύστημα CRM υλοποιείται αρχικά για το Call Center της Τράπεζας Κύπρου και για ένα πιλοτικό αριθμό καταστημάτων. Στη συνέχεια θα εφαρμοσθεί σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας, προσφέροντας μία ενοποιημένη βάση δεδομένων. Η λύση στηρίζεται σε πλατφόρμα που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε τεχνολογία Internet και δεν απαιτεί λογισμικό στις θέσεις εργασίας.