«Πράσινο» για την αξιολόγηση δημόσιων φορέων

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 16:53
UPD:16:58

Τους φορείς του δημόσιου τομέα των οποίων οι οργανικές μονάδες και το προσωπικό θα αξιολογηθούν προσδιορίζει κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δ. Ρέππα και Οικονομικών Ευ. Βενιζέλου.

Τους φορείς του δημόσιου τομέα των οποίων οι οργανικές μονάδες και το προσωπικό θα αξιολογηθούν προσδιορίζει κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δημήτρη Ρέππα και Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου.

Συγκεκριμένα, με την ΚΥΑ τίθενται σε διαδικασία αξιολόγησης των οργανικών μονάδων και του προσωπικού τους από 1-1-2012, οι φορείς:

α.- Υπουργεία και Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου εποπτείας τους

β.- Η Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης και η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας, Ενημέρωσης

γ.- Αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες

δ.- Αποκεντρωμένες Διοικήσεις

ε.- Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές

στ.- Οι ΔΕΚΟ και τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου του Κεφ. Α΄ του Ν3429/2005 εφόσον απασχολούν τουλάχιστον 30 εργαζόμενους.

Σημειώνεται πάντως πως ο κατάλογος των φορέων μπορεί να συμπληρωθεί με νεώτερη απόφαση. Η ισχύς της απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ως γνωστόν ο καθορισμός των κριτηρίων αξιολόγησης γίνεται στο πλαίσιο της συνεργασίας με τους Γάλλους εμπειρογνώμονες, που προσφέρουν τεχνική υποστήριξη σε θέματα διοικητικής μεταρρύθμισης.

Σκοπός του σχετικού μνημονίου με τη Γαλλία και σε συνεργασία με την Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα, είναι η παροχή βοήθειας στις ελληνικές αρχές στη διάρκεια της αξιολόγησης, καθώς και η προετοιμασία της συνολικής αρχιτεκτονικής και στρατηγικής για να υλοποιηθεί η διοικητική μεταρρύθμιση, ιδίως εντός του πλαισίου των συστάσεων του ΟΟΣΑ και με βάση τις απαιτήσεις του μνημονίου με τους δανειστές της χώρας.

Το μνημόνιο συνεργασίας προβλέπει ένα γενικό οδικό χάρτη με επτά πυλώνες που είναι η δομή και οι κανόνες οργάνωσης του κράτους, η διαχείριση και η παρακολούθηση του προϋπολογισμού, η διαχείριση και η παρακολούθηση του ανθρώπινου δυναμικού, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, η καλή νομοθέτηση και η βελτίωση των διοικητικών μεταρρυθμίσεων, η μείωση της γραφειοκρατίας, με την απλοποίηση των διαδικασιών και η καταπολέμηση της διαφθοράς.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα