Επιστολή για το θέμα της καθυστερημένης ενημέρωσης φορολογούμενων για οφειλές προς το Δημόσιο, απέστειλε στο υπουργείο Οικονομικών η Συνήγορος του Πολίτη.
Η κ. Σπανού προτείνει παράλληλα με την ταχυδρομική αποστολή ειδοποιήσεων, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο, η επιλογή του τρόπου αποστολής, να γίνεται από τον φορολογούμενο με υπεύθυνη δήλωσή του, έντυπη ή ηλεκτρονική (μέσω Taxis Net).
Από το 1999, ο θεσμός του στο είχε επισημάνει ότι πολλές φορές, πολίτες λαμβάνουν χρεωστικά εκκαθαριστικά, αφού ήδη έχει εκπνεύσει η προθεσμία εξόφλησης, ενώ άλλες φορές τα ειδοποιητήρια αποστέλλονται σε λανθασμένες διευθύνσεις. Αυτό έχει ως συνέπεια οι οφειλές προς το δημόσιο να επιβαρύνονται με προσαυξήσεις και οι φορολογούμενοι να χάνουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα κάποιας ευνοϊκότερης ρύθμισης.
Εν όψει των επικείμενων αλλαγών στην οργάνωση των ΔΟΥ και της ενίσχυσης της χρήσης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών το υπουργείο Οικονομικών επεξεργάζεται μεθόδους για την υιοθέτηση των προτάσεων αυτών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ