Aegean: Κίνηση αναγκαιότητας η εξαγορά της Olympic

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012 18:05
UPD:18:22

Ο αντιπρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχιος Βασιλάκης (κέντρο), ο διευθύνων σύμβουλος κ. Δημήτριος Γερογιάννης (αριστερά) και η διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων κα Σταυρούλα Σαλούτση κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με θέμα την εξαγορά της Olympic Air.

Χωρίς την εξαγορά της Olympic Air κινδυνεύει η βιωσιμότητα και των δύο εταιρειών, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Όπως είπε, η εξαγορά αποτελεί κίνηση αναγκαιότητας προκειμένου να δημιουργηθεί στην Ελλάδα τουλάχιστον ένας βιώσιμος σημαντικός αερομεταφορέας ενώ υποστήριξε ότι αυτή η συμφωνία βελτιώνει το επίπεδο ανταγωνισμού της αγοράς.

Παράλληλα εμφανίστηκε αισιόδοξος πως αυτές οι συνέργειες επαρκούν για να ξαναγυρίσει και η Aegean και η Ολυμπιακή, σαν θυγατρική πλέον, αρχικά σε ισορροπία και μετά από 1,5 με 2 χρόνια ίσως και σε κερδοφορία.

Ο κ. Βασιλάκης υπενθύμισε ότι με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Olympic Air, θα καταστεί 100% θυγατρική της Aegean χωρίς να διαφοροποιηθεί καθόλου η μετοχική σύνθεση της τελευταίας. Ακόμα πρόσθεσε πως διατηρούνται και τα δύο σήματα ενώ θα αξιοποιηθεί ο στόλος σαν να είναι κοινός. Η λογική είναι, συνέχισε, ότι θα ενοποιηθούν οι διοικητικές, εμπορικές, οικονομικές, τεχνικές υπηρεσίες στη μία εταιρεία, στην Aegean, αλλά ότι θα παραμείνει πτητικό προσωπικό και αεροπλάνα και στην άλλη εταιρεία, την Ολυμπιακή, και θα χρησιμοποιούνται παράλληλα και τα δύο brands.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ανακοίνωσε πως μόνο από τις οικονομίες στο κομμάτι της εξοικονόμησης πόρων στο διοικητικό κομμάτι, στα κτήρια, στις συμβάσεις, στην αγοραστική δύναμη του ανεφοδιασμού και στην κατάργηση των παράλληλων συστημάτων, μέσα σε ένα ορίζοντα 18 μηνών θα έχουν υλοποιηθεί συνέργειες κόστους μεταξύ 30 και 35 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, προειδοποίησε πως χωρίς την συμφωνία, η μείωση του προσωπικού θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή η οποία συμβαίνει μέχρι σήμερα. Η μόνη λύση, αν αυτή η συμφωνία δεν εκτελεστεί, είναι η περαιτέρω σμίκρυνση των εταιρειών έτσι ώστε να σταματήσει η αιμορραγεί, η οποία τελικά θα οδηγήσει σε καταστάσεις θανατηφόρες, πρόσθεσε.

Ο ίδιος ανέφερε, τέλος, ότι μετά από μία σταθεροποίηση η οποία θα κρατήσει 18 με 24 μήνες, ο στόχος είναι να ξαναμπεί το σχήμα που θα δημιουργηθεί σε μία τροχιά ανάπτυξης με περισσότερα δρομολόγια και νέες θέσεις δουλειάς.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα