Πτώση της τάξεως του 5% σε συγκρίσιμους όρους (like-for-like) κατέγραψαν οι πωλήσεις του σουηδικού ομίλου ένδυσης H&M τον Οκτώβριο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της διοίκησης.
Τον Σεπτέμβριο, ο κύκλος εργασιών της παγκόσμιας αλυσίδας είχε σημειώσει αύξηση 6%. Για τον περασμένο μήνα, οι αναλυτές εκτιμούσαν σταθεροποίηση των πωλήσεων με οριακή άνοδο 0,1%.
Σε συνολικό επίπεδο, οι πωλήσεις Οκτωβρίου -συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ- σε εγχώρια νομίσματα κατέγραψε άνοδο 4%, έναντι 15% που είχε σημειώσει τον Σεπτέμβριο.
Ωστόσο, το δίκτυο του ομίλου επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς στις 31 Οκτωβρίου απαριθμούσε 2.715 καταστήματα παγκοσμίως, έναντι 2.410 καταστημάτων ένα έτος νωρίτερα.