Πάνω από 100 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η Lidl το για την ανάπτυξή της το 2011.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Lidl έχει ως στόχο, μέχρι και το τέλος του 2011, να λειτουργήσει στην Ελλάδα 220 καταστήματα. Εκτός από τα καταστήματα, που έχει η εταιρεία στην Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή αριθμούν τα 206, οι βασικότερες προτεραιότητες των επενδύσεων, που έχουν δρομολογηθεί, για το 2011, αφορούν τόσο τη λειτουργία νέων καταστημάτων όσο και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων.
Για το 2011, η Lidl θα προβεί σε 35 εκσυγχρονισμούς, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 12 εκατ. ευρώ. Στο πλάνο εκσυγχρονισμού περιλαμβάνονται εσωτερικές κι εξωτερικές εργασίες, όπως αλλαγές σε πλακάκια δαπέδου, χώρου πώλησης, κουζίνες, μπάνια, ψευδοροφές, στέγαστρα, καθώς και εργασίες πλήρους αποκατάστασης του περιβάλλοντος χώρου, φύτευσης, όψης, φωτισμού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων και την αντικατάσταση από υλικά και τεχνολογία αιχμής, η εταιρία συμβάλλει και στην εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς, λόγω καινούριου τεχνικού εξοπλισμού, καταναλώνει πολύ λιγότερη ενέργεια από ό,τι πριν.
Το 2010, εκσυγχρονίστηκαν 20 υφιστάμενα καταστήματα και δαπανήθηκαν, για το σκοπό αυτό, 5.500.000 ευρώ.