Στα 18 ευρώ από τα 17 ευρώ αύξησε η HSBC την τιμή-στόχο για τον ΟΠΑΠ, διατηρώντας την σύσταση «overweight».
Όπως αναφέρει ο οίκος, η αναθεώρηση της τιμής-στόχου έγινε μετά την αύξηση των προβλέψεων για τα κέρδη ανά μετοχή του ΟΠΑΠ κατά 4% έως 6% για το διάστημα 2011-2012.
«Ο ΟΠΑΠ κατάφερε να αυξήσει κατά 28% τα κέρδη ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο του 2010 παρά την ραγδαία συρρίκνωση της οικονομίας, χάρη στο χαμηλότερο ποσοστό απόδοσης κερδών και την επιθετική συγκράτηση του κόστους», τονίζει σε ανακοίνωσή του.
«Επιπρόσθετα, θα εισάγει νέα παιχνίδια monitor και άμεσης κλήρωσης, στοχεύοντας σε νέους πελάτες.»
Πηγή: Reuters