ICAP: Πτώση στις πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων

Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011 15:42

Σε αρνητική πορεία κινήθηκαν οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων το 2009, σε σχέση με το 2008, ενώ για την περυσινή χρονιά οι εκτιμήσεις αναφέρουν περαιτέρω μείωση.

Σε αρνητική πορεία κινήθηκαν οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων το 2009, σε σχέση με το 2008, ενώ για την περυσινή χρονιά οι εκτιμήσεις αναφέρουν περαιτέρω μείωση.

Όπως προκύπτει από σχετική μελέτη που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της Icap Group, το συνολικό μέγεθος της αγοράς (πωλήσεις σε αξία) των αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων (με τουλάχιστον 3 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν κάτω από το ίδιο εμπορικό σήμα) ακολούθησε ανοδική πορεία, την περίοδο 1996-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 12,6%.

Ωστόσο, το 2009 η εν λόγω αγορά παρουσίασε μείωση κατά 11,3%, σε σχέση με το 2008.

Σύμφωνα με την ICAP, η συμμετοχή των πωλήσεων ενδυμάτων στη συνολική αγορά (έσοδα) των αλυσίδων εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε το 2009 στο 89,7%, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό αφορά συμπληρωματικά προς την ένδυση είδη, όπως αξεσουάρ, εσώρουχα, υποδήματα κλπ.

Το μεγαλύτερο ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων ενδυμάτων, μέσω των εξεταζόμενων αλυσίδων, για το 2009, εκτιμάται ότι καταλαμβάνουν τα γυναικεία ενδύματα (53,9%). Ακολουθεί η κατηγορία των ανδρικών ενδυμάτων με ποσοστό 29,4% και τα παιδικά με 16,7%.

Η υφιστάμενη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει αρνητικά και την εξεταζόμενη αγορά. Σύμφωνα με τις ισχύουσες συνθήκες και τάσεις, οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων ετοίμων ενδυμάτων προβλέπεται ότι θα παρουσιάσουν περαιτέρω μείωση και μάλιστα με υψηλότερο ρυθμό από το 2009 (της τάξης του 15%).

Για το 2011, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για μείωση της αγοράς, λόγω της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για τον αριθμό των σημείων πώλησης.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα