Βελτίωση παρουσίασε το καταναλωτικό κλίμα στην Τουρκία το Φεβρουάριο, με τον σχετικό δείκτη της GfK να ενισχύεται κατά 0,4 μονάδες σε σχέση με τον Ιανουάριο, στις 91,3 μονάδες.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της GfK χαρακτήρισαν σημαντικά θέματα για την Τουρκία, τις πολιτικές εξελίξεις στην Αίγυπτο, την ανεργία, αλλά και την έρευνα γύρω από το σκάνδαλο «Εργκενεκόν».
Ο επιμέρους δείκτης, ο οποίος φανερώνει τις προσδοκίες για την προοπτική της τουρκικής οικονομίας το επόμενο δωδεκάμηνο, διαμορφώθηκε στις 117,8 μονάδες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ