Εταιρεία προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ζητεί η ΠΟΞ

Τετάρτη, 09 Μαρτίου 2011 11:12

Την ανάγκη άμεσης δημιουργίας εταιρείας προβολής και διαφήμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, επισημαίνει εκ νέου ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Ανδρέας Ανδρέαδης.

Σε άρθρο του στο διαδικτυακκό τόπο της ΠΟΞ, ο κ. Ανδρεάδης υπογραμμίζει την ανάγκη σύστασης εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με τη συμμετοχή του υπουργείου Τουρισμού-ΕΟΤ, των Περιφερειών και του ΣΕΤΕ, στελεχωμένης από τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου, ενώ απορρίπτει το επιχείρημα περί έλλειψης πόρων.

O πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) Ανδρέας Ανδρέαδης.

Απευθυνόμενος στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ, ο πρόεδρος της ΠΟΞ υποστηρίζει ότι μία τέτοια αιτιολογία δεν ευσταθεί, διότι το σχέδιο δεν απαιτεί ποσά μεγαλύτερα από δέκα εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος, την ώρα που μία αύξηση των τουριστικών μας εσόδων κατά 10% προκαλεί αύξηση στο ΑΕΠ σχεδόν κατά 1 μονάδα η 2,5 δισ. ευρώ.

Με αφορμή και τη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο αυτή την εβδομάδα, ο κ. Ανδρεάδης τονίζει ότι οι επαγγελματίες του κλάδου γίνονται δέκτες απαξιωτικών σχολίων, ως η μόνη χώρα που εκπροσωπείται με τόσους πολλούς αιρετούς άρχοντες και υπαλλήλους του Δημοσίου, των Περιφερειών και των Δήμων.

Το χειρότερο, επισημαίνει, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί, που σίγουρα έχουν καλές προθέσεις, νομίζουν επιπλέον ότι κατέχουν το αντικείμενο και μπορούν να χαράζουν την στρατηγική της προβολής και της διαμόρφωσης της εικόνας της χώρας ή των περιοχών τους. Έτσι, εμφανίζονται τα ευτράπελα της προβολής τουριστικών προορισμών με τις διοικητικές ονομασίες τους αντί «branded names» που θα προκύπτουν μέσα από την τεχνολογία του μάρκετινγκ. «Σημειολογικό κι ενδεικτικό της διαχρονικής αδιαφορίας», σημειώνει, «είναι το γεγονός ότι το visitgreece.com ανήκει σε ιδιώτη, ενώ η επίσημη πολιτεία περιορίζεται στο visitgreece.gr».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα