Με απώλειες 1,21% έκλεισε στο Τόκιο ο Nikkei

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011 09:05

Με απώλειες 115,62 μονάδων, ποσοστό 1,21%, έκλεισε στο Χρηματιστήριο του Τόκιο ο δείκτης Nikkei 225, φθάνοντας στις 9.441,62 μονάδες.

ΠΗΓΗ: Reuters



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα