Ατλάντικ: Μείωση των οφειλών κατά 78 εκατ. ευρώ

Πέμπτη, 05 Μαΐου 2011 15:54

Στη λύση μισθώσεων και πώληση του παγίου εξοπλισμού 103 καταστημάτων έχει προχωρήσει η Ατλάντικ από τον Ιούλιο του 2010, ενώ έχει λύσει τις μισθώσεις και έχει διακόψει τη λειτουργία 27 καταστημάτων με αποτέλεσμα το δίκτυό της να αριθμεί σήμερα 31 καταστήματα.

Όπως τονίζει η εταιρεία σε σημερινή ανακοίνωσή της, από την ολοκλήρωση των παραπάνω πράξεων κατάφερε όχι μόνο να περιορίσει την αύξηση των υποχρεώσεών της αλλά επιπλέον να μειώσει τις οφειλές της κατά 78 εκατ. ευρώ.

«Κυρίαρχος στόχος της εταιρείας και κριτήριο για τις ανωτέρω ενέργειες ήταν η διασφάλιση των εργαζομένων (πλήρης αποπληρωμή - αναγνώριση προϋπηρεσίας και συνέχιση εργασίας) για τους οποίους ακόμα προσπαθεί», τονίζει η Ατλάντικ.

Παραθέτει δε πίνακα με συγκεντρωτικά στοιχεία των ενεργειών που υλοποίησε και των επιπτώσεων που αυτά είχαν:

Αριθμός καταστημάτων: (31/12/2009): 161 , (31/12/2010): 84, (30/4/2011): 31

Αριθμός εργαζομένων : (31/12/2009): 3987, (31/12/2010): 1606, (30/4/2011): 844

Επιταγές πληρωτέες (εκ. ευρώ): (31/12/2009): 151, (31/12/2010): 114, (30/4/2011): 95,2

Ανοικτά υπόλοιπα προμηθευτών (εκ. ευρώ): (31/12/2009): 44, (31/12/2010): 37, (30/4/2011): 21,8

Σύνολο προμηθευτών (εκ. ευρώ) : (31/12/2009): 195, (31/12/2010): 151, (30/4/2011): 117

Σύμφωνα με την Ατλάντικ, τα ανωτέρω συγκριτικά στοιχεία αποδεικνύουν την τιτάνια προσπάθεια των εργαζομένων, των στελεχών και της διοίκησης για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και εξομάλυνση της βεβαρυμμένης χρηματοοικονομικής διάρθρωσης της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η συμμετοχή και θετική ανταπόκριση μεγάλης μερίδας προμηθευτών, οι οποίοι ενεργοποιήθηκαν ώστε να πωληθεί ο πάγιος εξοπλισμός των καταστημάτων, μέρους του δικτύου της εταιρείας, έχει επιφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στην αποπληρωμή οφειλών προς προμηθευτές και εργαζομένους.

Σύμφωνα με την Ατλάντικ, τα αποτελέσματα αυτά θα ήταν ακόμη καλύτερα εάν στο Νομό Εύβοιας δεν είχαν προσεγγισθεί οι ιδιοκτήτες συγκεκριμένων καταστημάτων για να υπογράψουν μισθωτήρια με την ανταγωνίστρια εταιρεία «ΕΥΒΟΙΑ ΜΑΡΚΕΤ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ ΑΕ» συμφερόντων Λαουτάρη, πράγμα που δημιούργησε αναστάτωση στους εργαζομένους της εταιρείας στην περιοχή και καθυστέρησε σημαντικά τις εξελίξεις (Δικαστικοί αγώνες σε εξέλιξη κλπ), με αποτέλεσμα να χαθεί η ευκαιρία περαιτέρω εξασφάλισης εργαζομένων και αποπληρωμής υποχρεώσεων.

«Η εταιρεία αγωνίζεται μέχρι και σήμερα για την εξασφάλιση των εργαζομένων της και την αποπληρωμή των οφειλών της. Με ανθρωπιά, φιλότιμο και αξιοπρέπεια καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια», καταλήγει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα