Συγκρίσιμες καθαρές ζημίες ύψους 1,0 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον για το πρώτο τρίμηνο του 2011, έναντι καθαρών κερδών 29 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Η εταιρεία παρουσίασε συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ύψους 27,7 εκατ. ευρώ έναντι 57 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές συνέβαλε στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1% στο πρώτο τρίμηνο.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν πτώση 51%, καθώς οι αυξημένες τιμές πρώτων υλών και τα υψηλότερα λειτουργικά έξοδα υπεραντιστάθμισαν την ανάκαμψη των καθαρών πωλήσεων. Ως αποτέλεσμα, τα περιθώρια συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών μειώθηκαν από 4,1% σε 2,0% στη διάρκεια του τριμήνου.
Τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 3% στη διάρκεια του τριμήνου, εν μέρει λόγω του υψηλότερου όγκου πωλήσεων, της αυξημένης τιμολόγησης, του καλύτερου μείγματος κατηγορίας προϊόντων καθώς και των ευνοϊκών συναλλαγματικών ισοτιμιών που αντικατοπτρίζουν κυρίως την ανατίμηση του ρουβλιού Ρωσίας, του ζλότι Πολωνίας και του φράγκου Ελβετίας σε σχέση με το ευρώ.
«Για ακόμη μια φορά η γεωγραφική μας διασπορά μας επέτρεψε να σημειώσουμε αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων στο πρώτο τρίμηνο του 2011 παρά τη δυσμενή επίδραση που είχε η μεταφορά της εορτής του Πάσχα στο δεύτερο τρίμηνο φέτος. Ωστόσο, οι αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών στη διάρκεια αυτού του, λιγότερο σημαντικού για τις δραστηριότητές μας, τριμήνου είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κερδοφορίας της εταιρείας», σχολίασε ο κ. Δώρος Κωνσταντίνου, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
«Μολονότι το κόστος πρώτων υλών θα παραμείνει πρόκληση για την εταιρεία καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, αναμένουμε βελτίωση των συνθηκών καθώς πλησιάζουμε την πιο σημαντική για τις πωλήσεις καλοκαιρινή περίοδο. Μέλημά μας θα συνεχίσει να είναι να ισοσταθμίσουμε την επίδραση από τη σημαντική αύξηση των τιμών των πρώτων υλών με την δυνατότητα των καταναλωτών μας να απορροφήσουν το επιπλέον κόστος και την εφαρμογή της στρατηγικής μας για την ενίσχυση της παρουσίας μας στην αγορά», πρόσθεσε.