Αυξημένες πωλήσεις εμφάνισε η ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ΑΒΕΕ το πρώτο εξάμηνο του έτους, τόσο σε εταιρικό, όσο και σε επίπεδο ομίλου. Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 43% φθάνοντας στα 8,6 εκατ. ευρώ, έναντι 6,0 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2001.
Σε επίπεδο ομίλου (εκτός της μητρικής περιλαμβάνει τη θυγατρική κατά 100% Campus A.E. καθώς και το 51% της γαλακτοβιομηχανίας ΔΟΪΡΑΝΗ Α.Ε.) η αύξηση ήταν 16%, φθάνοντας τα 8,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2002, από 7,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Η κερδοφορία σε επίπεδο μικτών κερδών, σε εταιρική και ενοποιημένη βάση εμφανίζεται αυξημένη. Συγκεκριμένα στην ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ το μικτό κέρδος εκμετάλλευσης ανήλθε στο 1,9 εκατ. ευρώ (ποσοστό 22% επί του τζίρου) έναντι 1,1 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι (ποσοστό 18% επί του τζίρου), σημειώνοντας αύξηση υψηλότερη του 73%, μεγαλύτερη δηλ. και από αυτήν του κύκλου εργασιών.
Το συνολικό μικτό κέρδος διαμορφώθηκε στα 2,4 εκατ. ευρώ (28% επί του τζίρου) έναντι του περυσινού 1,6 εκατ. ευρώ (26% επί του τζίρου), σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 54%, υπερβαίνοντας το ποσοστό του κύκλου εργασιών.
Η τελική κερδοφορία προ φόρων, τόσο της εταιρείας όσο και του ομίλου, επηρεάστηκε από τα ευξημένα έξοδα διάθεσης που απαιτήθηκαν για την επέκταση του δικτύου πωλήσεων σε όλη τη Βόρειο Ελλάδα, αλλά και από τις αυξημένες χρηματοοικονομικές δαπάνες, λόγω κοινοπρακτικού δανείου.
Τα έξοδα διάθεσης διαμορφώθηκαν σε 1,1 εκατ. ευρώ έναντι 0,5 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι και σε ενοποιημένη βάση σε 1,1 εκατ. ευρώ, από 0,6 εκατ. πέρυσι.