Μείωση δαπανών ύψους 6.200.000 ευρώ από το 2009 εμφανίζει το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στην κεντρική του διοίκηση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλείται το υπουργείο:
- Οι διαφημιστικές δαπάνες το 2009 ανήλθαν σε 5.000.000 ευρώ. Μηδενίστηκαν το 2010 και παραμένουν μηδενικές για το 2011. Μείωση 100%.
- Οι δαπάνες αναλώσιμων υλικών το 2009 ήταν 160.000 ευρώ. Μειώθηκαν σε 140.000 ευρώ το 2010 και για το 2011 φθάνουν τα 100.000 ευρώ. Μείωση 60.000 ευρώ ή 37,5%.
- Οι δαπάνες για εκδόσεις και εκτυπώσεις το 2009 ήταν 500.000 ευρώ. Μειώθηκαν στο μισό, 250.000 ευρώ, το 2010 και το 2011 δεν ξεπερνούν τις 150.000 ευρώ. Μείωση 350.000 ευρώ ή 70%.
- Οι δαπάνες για κινητή τηλεφωνία το 2009 ανήλθαν σε 77.000 ευρώ. Μειώθηκαν σε 10.459 το 2010 και το 2011 δεν ξεπερνούν τις 9.000 ευρώ. Μείωση 68.000 ευρώ ή 88,32%.
- Οι δαπάνες για τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξη του μηχανογραφικού εξοπλισμού το 2009 ήταν 717.000 ευρώ. Μειώθηκαν σε 670.000 ευρώ το 2010 και το 2011 δεν ξεπερνούν τα 479.000 ευρώ. Μείωση 238.000 ευρώ ή 33,19%.
- Οι δαπάνες για υπερωριακή απασχόληση το 2009 ανήλθαν σε 406.000 ευρώ. Μειώθηκαν σε 160.000 ευρώ το 2010 και το 2011 δεν ξεπερνούν τις 150.000 ευρώ. Μείωση 256.000 ευρώ ή 63,05%.
- Οι δαπάνες για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1525 για τα ΚΤΕΟ, ήταν 243.000 ευρώ το 2009. Μειώθηκαν σε 203.000 ευρώ το 2010 και το 2011 δεν ξεπερνούν τις 15.000 ευρώ. Μείωση 229.000 ευρώ ή 93,82%.
Στην ίδια ανακοίνωση, υπενθυμίζεται επίσης, ότι και από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων εξοικονομήθηκαν το 2010 1.768.026 ευρώ από μερικές μόνον ενδεικτικές δαπάνες. Οι δαπάνες φύλαξης μειώθηκαν κατά 84,34% το 2010. Από 829.962 ευρώ το 2009 έφθασαν τις 129.936 ευρώ το 2010. Εξοικονόμηση δηλαδή 700.026 ευρώ.
Για τα 10 κτίρια που στεγάζουν υπηρεσίες της, το 2009 απαιτήθηκε δαπάνη 3.571.000 ευρώ, ενώ το μίσθωμα για το 2010 έπειτα από διαπραγμάτευση έπεσε κατά 17%, δηλαδή στα 2.952.000 ευρώ. Εξοικονόμηση περίπου 620.000 ευρώ.
Οι δαπάνες καθαριότητας το 2009 ανήλθαν σε 848.000 ευρώ περίπου, ενώ το 2010 η σχετική δαπάνη ήταν 400.000 ευρώ, μειωμένη περίπου στο ήμισυ, χωρίς όμως εκπτώσεις στις συνθήκες υγιεινής και καθαριότητας. Εξοικονόμηση 448.000 ευρώ ή 52,83%.