Για πλήθος αμφιλεγόμενων χρεώσεων από μέρους των τραπεζών το τελευταίο, ιδίως, χρονικό διάστημα κάνει λόγο Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπως αναφέρεται σε απάντηση του υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Β. Κεγκέρογλου σε ερώτηση του προέδρου και βουλευτών της Δημοκρατικής Αριστεράς.
Μεταξύ άλλων αναφέρονται χρεώσεις όπως η επιβολή μηνιαίων «εξόδων καθυστέρησης», έξοδα δηλαδή που επιβάλλονται για την περίπτωση καθυστέρησης πέραν των τόκων υπερημερίας, η χρέωση εξόδων επικοινωνίας, η χρέωση εξόδων εξέτασης αιτημάτων, ακόμη και εάν πρόκειται για αίτημα προεξόφλησης του δανείου, η χρέωση λειτουργικών εξόδων της τράπεζας, η χρέωση υποτιθέμενων δαπανών της τράπεζας που ωστόσο δεν φαίνεται να συνδέονται με δαπάνες προς τρίτους κλπ.
Η νομιμότητα των πρακτικών αυτών εξετάζεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ιδίως υπό το πρίσμα των διατάξεων του Ν. 2251/1994, ενώ όπως αναφέρει ο κ. Κεγκέρογλου, έχουν κινηθεί οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες για την τήρηση της νομοθεσίας και την κυρωτική αντιμετώπιση των παραβιάσεων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ