Με απώλειες 0,34% έκλεισε στο Τόκιο ο Nikkei

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011 09:19

Με απώλειες 32,69 μονάδων, ποσοστό 0,34%, έκλεισε στο Χρηματιστήριο του Τόκιο ο δείκτης Nikkei 225, φθάνοντας στις 9.596,7 μονάδες.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα