Παρά το νέο καθεστώς ιδιοκτησίας και την παρουσία του καλλιτέχνη Τζάστιν Τιμπερλέικ, το LinkedIn -το online δίκτυο που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες- κατάφερε να υποσκελίσει το MySpace, αποτελώντας το δεύτερο πιο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ, μετά το Facebook.
Το LinkedIn προσείλκυσε 33,9 εκατ. νέους επισκέπτες τον Ιούνιο, αριθμός αυξημένος περίπου κατά μισό εκατομμύριο έναντι του προηγουμένου μηνός, όπως προκύπτει από στοιχεία της comScore. Στον αντίποδα, λιγότεροι από 33,5 εκατ. Αμερικανοί επισκέφθηκαν το MySpace τον προηγούμενο μήνα, αριθμός μειωμένος κατά 1,4% έναντι της επισκεψιμότητας του Μαΐου.
Το Facebook είχε 160,8 εκατ. νέους επισκέπτες τον Ιούνιο. Από την άλλη πλευρά, το MySpace διαθέτει 130 εκατ. ενεργούς χρήστες, έναντι 115 εκατ. για το LinkedIn.