Ανοδο 18% σημείωσε η κερδοφορία της παγκόσμιας εταιρείας τροφίμων και αναψυκτικών, PepsiCo Inc, το β’ τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία αποδίδει την αύξηση στις υψηλές πωλήσεις των σνακ Frito-Lay.
Τα κέρδη της PepsiCo διαμορφώθηκαν στα 1,89 δισ. δολάρια, δηλαδή 1,17 δολάρια ανά μετοχή σε σύγκριση με 98 σεντ που ήταν το ίδιο διάστημα πέρσι. Μεγάλη ώθηση έδωσε στην κερδοφορία του κολοσσού η αλλαγή κάποιων συστατικών από τα τσιπς Lay’s και η προώθηση ενός πιο «φυσικού» στιλ.
Σε επίπεδο όγκου εργασιών σημειώθηκε αύξηση 14%, καθώς ο τζίρος ανήλθε στα 16,8 δισ. δολάρια. Στον τομέα των σνακ υπήρξε αύξηση 10% στις πωλήσεις, ενώ στον τομέα των ροφημάτων σημειώθηκε άνοδος 5%.