Σε ανοδικά επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις της εταιρείας Connection στο εννεάμηνο του 2001, καθώς σημείωσαν άνοδο 44,15% και διαμορφώθηκαν στα 5,8 δισ. δρχ. από τέσσερα δισ. δρχ. στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η αύξηση των πωλήσεων, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, είναι αποτέλεσμα των επενδύσεων στην επέκταση του τομέα λιανικής, μέσω δημιουργίας νέων καταστημάτων αλλά και της ανάπτυξης νέων brands.
Τέλος, στόχος της εταιρείας παραμένει η μετεξέλιξη της σε ένα επιχειρηματικό όμιλο με διευρυμένες δραστηριότητες τόσο στη διανομή, όσο και στην λιανική πώληση.