Στα 12,3 εκατ ευρώ η δαπάνη για την προβολή του τουρισμού το 2010

Δραστικά μειωμένο το κόστος έναντι του 2008
Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011 13:00

Σε 12.333.476,69 ευρώ ανήλθε για το 2010 η δαπάνη για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως προκύπτει από έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης. Η αντίστοιχη δαπάνη το 2008 είχε ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ.

Σε 12.333.476,69 ευρώ ανήλθε για το 2010 η δαπάνη για τις εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ με σκοπό την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως προκύπτει από έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη.

Εξ αυτών 1.386.168,24 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εσωτερικού και 10.947.308,45 ευρώ σε ΜΜΕ του εξωτερικού.

Σύμφωνα πάντα με τον κ. Νικητιάδη, η αντίστοιχη δαπάνη το 2008 ανήλθε σε 74.320.269,09 ευρώ (20.144.437,19 ευρώ για προβολή σε ΜΜΕ του εσωτερικού και 54.175.831,90 σε ΜΜΕ του εξωτερικού).

Όπως διευκρινίζει ο κ. Νικητιάδης, στις διαφημιστικές ενέργειες του 2010 εμπεριέχεται και η διαφημιστική δράση με τίτλο "you in Greece" χωρίς κόστος για το δημιουργικό του μέρος στο πλαίσιο της απόφασης του ΕΟΤ να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί για τη χώρα και τον τουρισμό το 2010.

Παράλληλα, διαβεβαιώνει ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ έχουν εκπονήσει και εγκρίνει γενικό πλαίσιο στρατηγικής προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού για την περίοδο 2011-2013.

Οπως σημειώνεται, ο σχεδιασμός της νέας επικοινωνίας και στρατηγικής marketing δίνει έμφαση στην "στοχευμένη πολιτική" για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανά χώρα και σύμφωνα με συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών, αξιοποιώντας κυρίως το διαδίκτυο (visitgreece.gr, social media) και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Μεταξύ άλλων, προτείνεται η υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας στους χρόνους που οι τουριστικοί πράκτορες προωθούν τα πακέτα τους (π.χ. περίοδος προκρατήσεων, περίοδος που οι καταναλωτές αποφασίζουν τις διακοπές τους κ.ο.κ.), η συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκθέσεις σε νέες αγορές και σε εξειδικευμένες διοργανώσεις, ώστε να παρουσιαστεί εμπλουτισμένο εθνικό προϊόν σε νέες αγορές.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα