Αντίθετοι οι πιλότοι της ΟΑ στη διακοπή του δρομολογίου προς Αυστραλία

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2002 17:47

Οι πιλότοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας εκφράζουν την αντίθεσή τους στα σχέδια της κυβέρνησης να διακόψει τα δρομολόγια προς την Αυστραλία, με το αιτιολογικό ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα συσσωρεύει ζημιές περίπου 10 δισ. δραχμές το χρόνο. Οπως υποστήριζουν οι πιλότοι, η ζημιά αυτή δεν οφείλεται στα έξοδα για τη μετάβαση ενός αεροσκάφους στην Αυστραλία, ούτε στο γεγονός της μη πληρότητας,

αφού αυτή κατά μέσο όρο ξεπερνάει το 85%.

Οι πιλότοι αποδίδουν τη ζημιά κατά κύριο λόγο στην αποπληρωμή των τεσσάρων αεροσκαφών Αιρμπάς Α-340 που προμηθεύτηκε πριν τέσσερα χρόνια η Ολυμπιακή για τα υπερπόντια ταξίδια, «και τα οποία όχι μόνο αγοράστηκαν σε τιμή αυξημένη πάνω από 50%, αλλά η τότε διοίκηση δέχθηκε έναν διακανονισμό για την αποπληρωμή τους σε δέκα χρόνια, τη στιγμή που η συνήθης πρακτική στον τομέα της αγοράς των αεροσκαφών, είναι η εικοσαετία».

Οι πιλότοι, λοιπόν, εκτιμούν ότι, αν γίνει επαναδιαπραγμάτευση της εξόφλησης του δανείου που έχει πάρει η Ολυμπιακή από όμιλο γαλλικών τραπεζών, από δέκα σε 20 χρόνια, τότε η ζημιά αυτή θα ελαχιστοποιηθεί.

Η διοίκηση της ΟΑ, έχει εντελώς διαφορετική άποψη για το θέμα. Προτάσσει υπέρογκα έξοδα για τα δρομολόγια προς Αυστραλία. Συγκεκριμένα, υποστηρίζει ότι τα είναι τρεις φορές μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα για την Αμερική. Και τούτο γιατί γίνονται 12 προσγειώσεις και απογειώσεις, έναντι τεσσάρων για Αμερική. Τα έξοδα για κάθε δρομολόγιο προς Αυστραλία φθάνουν τα 200 εκ. δρχ.

Οι πιλότοι μόλις φθάσουν στην Αυστραλία, κάθονται επί 14 ημέρες σε ξενοδοχείο Α' κατηγορίας και όταν επιστρέψουν στην Αθήνα, παίρνουν άλλα εννέα συνεχόμενα ρεπό, γεγονός που σημαίνει ότι για 40 ώρες πτήσης κάθονται 22 μέρες.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα