Στην τελική ευθεία το ν/σχ για το εθνικό brand name

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011 11:13

Την τελική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας προκειμένου να καταθέσει στη Βουλή το σχέδιο νόμου για το «Σήμα ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών».

Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σωκράτης Ξυνίδης, σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, σκοπός του σήματος είναι η πιστοποίηση των ελληνικών προϊόντων και η ταύτισή τους στη συνείδηση των εγχώριων και ξένων καταναλωτών με την προέλευση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πατρίδας μας.

O αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Σωκράτης Ξυνίδης.

Για το σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί μια λεκτική έννοια διαμορφωμένη σε σήμα-λογότυπο, που θα ταυτοποιεί την ελληνική προέλευση μιας σειράς προϊόντων διαφόρων κατηγοριών και θα αποπνέει την ελληνικότητα, χωρίς όμως να προσκρούει στους κανόνες του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χωρίς να υποδηλώνει προτίμηση αγοράς.

«Η δημιουργία του εθνικού σήματος και συστήματος πιστοποίησης ελληνικών προϊόντων αποτελεί βασική προτεραιότητα της εθνικής μας στρατηγικής για την τόνωση της εξαγωγικής δραστηριότητας», αναφέρει ο κ. Ξυνίδης και προσθέτει ότι «το υπουργείο προβαίνει στη δημιουργία ενός εθνικού brand name για τα προϊόντα μας, δηλαδή μιας ελληνικής ταυτότητας, η οποία θα πιστοποιεί την αυθεντικότητα του προϊόντος».

Το έγγραφό του διαβιβάστηκε στη Βουλή, προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος ζητούσε από τα υπουργεία Ανάπτυξης και Πολιτισμού και Τουρισμού να ενημερώσουν ποιες ενέργειες έχουν γίνει για τη δημιουργία εθνικού λογότυπου και συστήματος πιστοποίησης ελληνικών προϊόντων.

Προς απάντηση της ερώτησης του κ. Χατζηδάκη διαβιβάστηκε στη Βουλή και έγγραφο του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, με το οποίο ενημερώνει ότι ο ΕΟΤ σχεδίασε και υλοποιεί 15 δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με στόχο την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Στο κέντρο των δράσεων αυτών τοποθετείται η πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα», η οποία αποτελεί μια «πρωτοποριακή σύμπραξη του ΕΟΤ με υγιείς δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα», με απώτερο σκοπό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, των Ελληνικών προϊόντων και της εικόνας της χώρας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό και τη μέγιστη κοινωνική και οικονομική ωφέλεια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα