Σε τριπλασιασμό του μεριδίου της στην αγορά της Ινδίας σε τουλάχιστον 10%, μέχρι το 2015, στοχεύει η Toyota Motor, επιδιώκοντας να απειλήσει την πρωτοκαθεδρία της Suzuki Motor, η οποία κατασκευάζει σχεδόν τα μισά από τα αυτοκίνητα που πωλούνται στη χώρα.
«Η Ινδία θα διαδραματίσει ουσιώδη ρόλο στα σχέδια επέκτασης της Toyota στο εξωτερικό», δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Καζούο Οκαμότο, από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Νέου Δελχί.
«Έχει έρθει ο καιρός να επιταχύνουμε με στρατηγικό τρόπο την ανάπτυξή μας εδώ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τόσο η Toyota όσο και η Honda Motor παρουσίασαν σήμερα νέα αυτοκίνητα για την αγορά της Ινδίας. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις οχημάτων στην ασιατική χώρα αυξήθηκαν κατά 61% το Νοέμβριο, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη άνοδο σε διάστημα άνω των πέντε ετών.
Το 2003 η Toyota είχε θέσει ως στόχο την εξασφάλιση ποσοστού 10% στην αγορά αυτοκινήτων της Ινδίας, μέχρι το 2010.