Ανοδική η πορεία εργασιών του Τραπεζικού Μεσολαβητή

Τετάρτη, 09 Οκτωβρίου 2002 13:45

Συνεχίστηκε και κατά το εννεάμηνο 1/1-30/9/2002 η σταθερή ανοδική πορεία των εργασιών του Γραφείου του Τραπεζικού Μεσολαβητή. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αυξήθηκαν κατά 26,6% και τα γραπτά παράπονα κατά 18,9% έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2001. Τα αριθμητικά μεγέθη για το εννεάμηνο 2002 είναι 3793 για τις τηλεφωνικές κλήσεις και 553 για τα γραπτά μηνύματα.

Στην κατανομή των παραπόνων κατά προϊόν ή υπηρεσία, τα μέσα πληρωμών εξακολουθούν να κατέχουν την πρώτη θέση με αυξημένο ποσοστό. Ακολουθούν τα δάνεια, οι καταθέσεις και οι κινητές αξίες. Η «Ποιότητα Υπηρεσιών» και ιδιαίτερα οι υποκατηγορίες «πληροφόρηση-ενημέρωση ελλιπής ή εσφαλμένη» και «καθυστερήσεις» αποτελούν την αιτία των περισσότερων παραπόνων.

Από τις 383 υποθέσεις που επιλύθηκαν συνολικά, διαμορφώθηκε δείκτης ικανοποίησης των συναλλασσομένων 80% έναντι 76% και 81% για τα έτη 2001 και 2000 αντιστοίχως. Ειδικότερα, το ποσοστό των υποθέσεων που έκλεισαν με πλήρη ικανοποίηση των συναλλασσομένων ανήλθε σε 60% και με συμβιβασμό σε 20%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα