Συνεργασία με την Procter & Gamble για το λανσάρισμα αποκλειστικά στην Ελλάδα μιας νέας εφαρμογής – του 3D Hologram Stand – ξεκίνησε η 3D Media, μέλος του Ira Media Communication Group (IMCG).
Η εφαρμογή αυτή, η οποία λανσάρεται για την προώθηση της σειράς προϊόντων Gillette της P&G, παρέχει τη δυνατότητα προβολής video σε μορφή ολογραμματικής τρισδιάστατης απεικόνισης στο χώρο, συνδιάζοντας ταυτόχρονα ήχο και αποστολή Bluetooth περιεχομένου.
Σύμφωνα με τον όμιλο Dionic, μέλος του οποίου είναι η IMCG, η συνεργασία με την P&G ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στο Carrefour Αμαρουσίου όπου με την χρήση του 3D Hologram Stand υλοποιήθηκε προωθητική ενέργεια της Gillette, ενισχύοντας ταυτόχρονα το Branding της σειράς προϊόντων με ένα wow impact concept.
Σημειώνεται ότι οι τεχνολογίες 3D που αντιπροσωπεύει η 3D Media είναι διαδεδομένες στο εξωτερικό με εφαρμογές σε Super Market, Mall, Μετρο και Αεροδρόμια από μεγάλα brand όπως Nokia, Vodafon, Adidas & Coca Cola.