Η κοινοπραξία «Magistrala Thrace» (στην οποία συμμετέχουν οι εταιρείες Thrace Group Holding, PSI, CK 13 Pytstroi AD, Via Stroi engineering και Pytno Stroitelstvo Dobrits AD) υπέβαλε τη χαμηλότερη προσφορά για την κατασκευή του Lot 2 του εθνικού οδικού άξονα Trakia της Βουλγαρίας.
Αυτό προέκυψε από τη διαδικασία αποσφράγισης των σχετικών προσφορών που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Παρασκευή στην έδρα της Υπηρεσίας Οδικών Υποδομών της χώρας. Η προσφορά της Magistrala Thrace είναι ύψους 137.868.000 λεβ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) ή 70.490.789 ευρώ, ενώ οι προσφορές των υπολοίπων συμμετεχόντων που ανταποκρίνονται στις προϋποθέσεις του διαγωνισμού είναι: ΤΕΡΝΑ – 247.608.078 λεβ (126.600.000 ευρώ), ΑΚΤΩΡ – 292.177.350 λεβ (149.387.907 ευρώ) και Alpine – Holding Pytishta – 373.641.762 λεβ (191.039.999 ευρώ).
«Καθώς η προσφορά της Thrace είναι χαμηλότερη κατά περισσότερο από 30% της μέσης τιμής των υπολοίπων προσφορών θα ζητηθεί σχετική αιτιολόγηση, από την οποία θα εξαρτηθεί εάν αυτή θα συμπεριληφθεί στην κατάταξη», επεσήμανε η επιτροπή διεξαγωγής του διαγωνισμού. «Είμαι βαθιά εντυπωσιασμένος από τις διαφορές στις τιμές των προσφορών, μάλιστα θα έλεγα πως είμαι ανήσυχος» δήλωσε ο υπουργός περιφερειακής ανάπτυξης και χωροταξίας της Βουλγαρίας, κ. Ρόσεν Πλεβνελίεβ, προσθέτοντας πως η βασιμότητα της προσφοράς θα διερευνηθεί με λεπτομέρεια. «Αν μπορούμε να κατασκευάσουμε το τμήμα για τόσο χαμηλή τιμή θα είναι υπέροχο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
«Γιατί θεωρείτε πως η τιμή είναι χαμηλή, αυτή είναι η πραγματική», σχολίασε από την άλλη μεριά ο διευθυντής της εταιρείας Via Stroi engineering που συμμετέχει στην κοινοπραξία Thrace, κ. Αλμπέν Ροντοπμάνοβ, συμπληρώνοντας πως «με στοιχειώδεις υπολογισμούς μπορεί να γίνει κατανοητό πως η τιμή δεν είναι διαφορετική από άλλες παρόμοιων έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βουλγαρία». Σύμφωνα με εκτιμήσεις του προέδρου της επιτροπής διεξαγωγής του διαγωνισμού, κ. Ντιμίτερ Μαργκαρίτοβ η απόφαση της επιτροπής θα ανακοινωθεί σε τρεις εβδομάδες περίπου.
Balkan Markets Daily