Αύξηση της τάξης του 4% κατέγραψαν τα κέρδη της Heineken το 2009, καθώς η εξοικονόμηση πόρων από την εξαγορά της Scottish & Newcastle και οι αυξήσεις των τιμών αντιστάθμισαν τις μειωμένες πωλήσεις μπύρας στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, τα προσαρμοσμένα κέρδη της Νο3 ζυθοποιίας στον κόσμο ανήλθαν στα 1,06 δισ. ευρώ από 1,01 δισ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τα 1,02 δισ. ευρώ που ανέμεναν κατά μέσο οι οικονομολόγοι.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι δαπάνες που εξοικονομήθηκαν με την απόκτηση της S&N αντιστάθμισαν την πτωτική πορεία στην αγορά της Βρετανίας. Αν και οι ενοποιημένες, οργανικές πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν σε αναδυόμενες αγορές όπως η Αφρική και η Ασία, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 5% στη δυτική Ευρώπη και κατά 8,9% στην Αμερική.
Οι μετοχές της Heineken υποχώρησαν χθες στο ¶μστερνταμ κατά 10 σεντς, ή 0,3%, στα 35,04 ευρώ. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς έχουν αυξηθεί κατά 59%.