Το παράδειγμα της Toyota σκέφτονται να ακολουθήσουν και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, υιοθετώντας το σύστημα παράκαμψης πέδησης που θα μπορούσε να δώσει λύση σε όλες τις αιτίες ανεπιθύμητης επιτάχυνσης, συμπεριλαμβανομένου του λάθους του οδηγού.
Μετά τις ανακλήσεις 8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων εξαιτίας προβλημάτων ανεξέλικτης επιτάχυνσης, η Toyota ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι θα προσθέσει μια λειτουργία σε όλα τα μελλοντικά της οχήματα παγκοσμίως. Το σύστημα αυτό μειώνει την ισχύ του κινητήρα όταν τα πεντάλ γκαζιού και φρένου πιέζονται ταυτόχρονα, αναφέρει το Reuters.
Η Nissan Motor είναι η μοναδική ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που διαθέτει την εν λόγω λειτουργία σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της. Η Mazda Motor δήλωσε ότι θα προσθέσει το σύστημα αυτό σε όλα τα νέα μοντέλα της «όσο το δυνατόν συντομότερα», ξεκινώντας από το τρέχον έτος. «Πήραμε αυτή την απόφαση γιατί είναι η σωστή», δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της αυτοκινητοβιομηχανίας Γκάρετ Καρ.