ΑΒ Βασιλόπουλος: Αύξηση 10,2% στις ετήσιες πωλήσεις

Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2010 11:04

Σε 1.437,1 εκατ. ΕΥΡΩ από 1.337,1 εκατ. ΕΥΡΩ το 2008 ανήλθε ο Ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών της ΑΒ Βασιλόπουλος το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 10,2% χάρη στην εμπορική πολιτική εταιρείας, στη διαρκή προσπάθεια για την αναβάθμιση των καταστημάτων καθώς και στη συνεισφορά των νέων καταστημάτων.

Το Ενοποιημένο Μικτό Κέρδος αυξήθηκε κατά 15,7% σε 350,1 εκατ. ΕΥΡΩ, ενώ οι Ενοποιημένες Λειτουργικές Δαπάνες ανήλθαν σε 299,0 εκατ. ΕΥΡΩ, παρουσιάζοντας αύξηση 13,4%. Η αύξηση αυτή αντανακλά τις επενδύσεις για την ανακαίνιση και την αναβάθμιση των καταστημάτων.

Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 88,9 εκατ. ΕΥΡΩ, παρουσιάζοντας αύξηση 26,0% οφειλόμενη κυρίως στην επίτευξη καλύτερου μικτού κέρδους. Για τον ίδιο λόγο τα Λειτουργικά Κέρδη διαμορφώθηκαν σε 58,9 εκατ. ΕΥΡΩ αυξημένα κατά 28,0% σε σχέση με το 2008.

Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν σε 52,2 εκατ. ΕΥΡΩ από 41,0 εκατ. ΕΥΡΩ το 2008 και τα Ενοποιημένα Κέρδη μετά Φόρων υποχώρησαν σε 32,6 εκατ. ΕΥΡΩ έναντι 32,7 εκατ. ΕΥΡΩ το 2008.

Σύμφωνα με τις παραπάνω εξελίξεις το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,0 ΕΥΡΩ ανά μετοχή.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις ετήσιες ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις του Ομίλου περιλαμβάνονται για πρώτη φορά οι οικονομικές καταστάσεις της θυγατρικής εταιρείας ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΟΡΥΦΗ Α.Ε. της οποίας η εξαγορά ολοκληρώθηκε την 23.11.2009. Επίσης τα οικονομικά στοιχεία της εξαγορασθείσας εταιρείας ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ M.E.Π.Ε. και ΣΙΑ Ε.Ε. για την χρήση 2008, αφορούν το διάστημα από 01.04.2008 (ημερομηνία εξαγοράς) έως 31.12.2008.

«Για τους παραπάνω λόγους τα αποτελέσματα της 31.12.2009 δεν είναι συγκρίσιμα με αυτά της περσινής χρήσης», αναφέρει η ΑΒ Βασιλόπουλος στην ανακοίνωσή της.

Προοπτική για το 2010

Για το τρέχον έτος, o Όμιλος σχεδιάζει την επιτάχυνση της ανάπτυξής του με την προσθήκη 13 - 18 νέων καταστημάτων στο δίκτυό του, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων του δικτύου δικαιόχρησης (franchising). Ένα κατάστημα του δικτύου θα είναι και το πρώτο εξ ολοκλήρου πράσινο super market, πρωτοποριακό για τα ελληνικά αλλά και διεθνή δεδομένα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα