Επιπλέον πόρους ύψους 42 εκατ. ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ εξασφάλισε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδα για την ενίσχυση δράσεων στους τομείς Περιβάλλοντος, Εκπαίδευσης, Υγείας και Πολιτισμού-Τουρισμού.
Συγκεκριμένα με πρωτοβουλία της γ.γ. της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Κατερίνας Διαμαντοπούλου εκχωρήθηκε με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΟΙΑΝ πρόσθετο ποσό 42 εκατομμυρίων Ευρώ στους άξονες Προσπελασιμότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης – Ποιότητας ζωής της Περιφέρειας.