Τις δράσεις που αναλαμβάνει άμεσα η Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό γνωστοποίησε η ηγεσία του ΕΟΤ.
Σε ενημερωτικό σημείωμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, σημειώνεται πως στόχος της συντονισμένης δράσης είναι η αποτροπή περαιτέρω ακυρώσεων σε κρατήσεις καθώς και η προσέλκυση των εν δυνάμει επισκεπτών στη χώρα μας.
Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρά στις παρακάτω πρωτοβουλίες:
- Προγραμματίζονται Συνεντεύξεις Τύπου σε κεντρικές πόλεις - αγορές.
- Προχωρά στη συγκροτημένη παραγωγή ενημερωτικού υλικού, το οποίο θα αποστέλλεται τακτικά στα Γραφεία Εξωτερικού του ΕΟΤ, στην ιστοσελίδα μας, καθώς και σε όλους του εμπλεκόμενους δημοσιογράφους.
- Δημιουργείται press kit για τους δημοσιογράφους ελληνικών και ξένων μέσων ενημέρωσης, το οποίο θα περιέχει:
o dvd με ομιλίες και δηλώσεις του Πρωθυπουργού, του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και της Υφυπουργού, υποτιτλισμένες στα αγγλικά και άλλο σχετικό περιεχόμενο
o εμπεριστατωμένα στατιστικά στοιχεία για την Ελλάδα (ασφάλεια, πρόσβαση, επισκεψιμότητα, τιμές κτλ)
o οπτικό υλικό και γραφικά καμπάνιας "Υou in Greece" για χρήση σε έντυπο υλικό ή στο διαδίκτυο
o βίντεο προώθησης (promo video) "You in Greece"
o συχνές ερωτοαπαντήσεις (FAQs)
- Χρησιμοποιείται το διαδίκτυο ως κεντρικό εργαλείο προώθησης της χώρας μας και οργάνωσης της λειτουργίας του ΕΟΤ:
o Προσαρμόζεται η ιστοσελίδα του, www.visitgreece.gr , ώστε να περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν στην καμπάνια (FAQs, graphics, statistics, promo video κτλ)
o Διαμορφώνεται και χρησιμοποιείται συστηματικά ειδικό newsletter για ενημέρωση σε χρήστες - φίλους
o Αξιοποιείται όλα τα social media που έχουν αναπτυχθεί για την προώθηση του μηνύματός της χώρας
o Συγκροτείται ειδική ομάδα, η οποία θα απαντάει στα μηνύματα και στα ερωτήματα που δεχεται
- Οργανώνονται ταξίδια δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στην Ελλάδα (fam trips), προκειμένου να προβάλλουν τη χώρα μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.
Στο σημείωμα προστίθεται ακόμη πως μέχρι σήμερα η Επιτροπή συνεδριάζει καθημερινά, παρακολουθεί τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις κρατήσεις επισκεπτών στην χώρα μας βρίσκεται σε συνεννόηση με τους Θεσμικούς-Συλλογικούς Φορείς Τουρισμού, αναπτύχθηκε το βασικό σκεπτικό της καμπάνιας και ο τρόπος εξέλιξής της, αποφασίστηκε το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «You in Greece», οργανώνονται όλα τα παραπάνω με στόχο την υλοποίηση τους μέχρι το τέλος της προσεχούς εβδομάδας.